Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23) te članku 24. Općih uvjeta opskrbe plinom (NN 88/19 -NN 68/23) krajnji kupac ima pravo na podnošenje pisanog prigovora opskrbljivaču plinom Plinara istočne Slavonije d.o.o. za distribuciju i opskrbu plinom:
– osobno na adresi – Ohridska 17, 32100 Vinkovci
– putem pošte na adresu – Plinara istočne Slavonije d.o.o., Ohridska 17, 32100 Vinkovci
– elektroničkim putem emaila na – reklamacije@pis.com.hr
Opskrbljivač će bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak prigovora.
Opskrbljivač je dužan u roku od 15 dana pisanim putem odgovoriti kupcu na prigovor.
Prema članku 24. Općih uvjetima opskrbe plinom (NN 88/19 – 69/23) ako po odluci opskrbljivača plinom na čiji je sustav krajnji kupac priključen donesenoj povodom prigovora krajnji kupac i dalje smatra da su postupanjem opskrbljivača plinom na čiji je sustav priključen povrijeđena prava ili pravni interesi, može radi zaštite svojih prava izjaviti prigovor Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji (HERA) www.hera.hr, Ulica grada Vukovara 14, 10000 Zagreb, sve dok traje radnja ili propuštanje radnje opskrbljivača plinom na čiji je sustav krajnji kupac priključen.
Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se prigovor temelji.